9 Haziran 2015 Salı

Watsons Argan Yağlı Treatment Wax - Saç Bakım Ürünü İncelemesi / Review

Merhaba!

Bugün sizlerle Watsons  Argan Yağlı Treatment Wax saç bakım ürünüyle ilgili deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Watsons Treatment Wax serisinin avakadolusundan ballısına rengarenk kaplara konulmuş farklı saç tipleri için farklı ürünleri var. Bendeki Argan yağlısı kuru ve kabarık saç tipi için olanı.

Hi guys! Today I want to share my experiences about Watsons Argan Oil Treatment Wax. Watsons Treatment Wax range has so many choices from avocado extract to honey for different hair conditions. The Argan Oil one which I bought is for dry and frizzy hair.



Watsons Argan Yağlı Treatment Wax’ın vadettiklerine şöyle bir bakalım;

Let’s look at what Watsons Argan Oil Treatment Wax promises to us ;

Watsons Argan Yağlı Treatment Wax; Argan yağı, provitamin B5 ve E vitaminiyle saçlarınızı nemlendirir ve her bir saç telini kökten uca onarırken derinlemesine besler. Kullandıktan sonra saçınız daha sağlıklı ve ipeksi bir yumuşaklığa kavuşur.”

“Watsons Argan Oil Treatment Wax is formulated with Argan Oil and Pro-Vitamin B5 as well as Vitamin E to moisturise and deeply nourish your hair whilst repairing each hair strand from root to tip. It leaves your hair healthier and silky smooth after use.”


Benim deneyimlerim nasılmış bir de ona bakalım :)

Now let’s look at my experiences about this product :)

Öncelikle saç tipimden bahsedeyim :) Saçlarım uzun, dalgalı, boyasız ve normal saç tipi denilebilecek bir yapıda. Ben bu ürünü şampuandan sonra saçlarımdaki fazla suyu elimle sıkıp sonrasında saç dibine değdirmeden saçlarıma uyguluyorum. Yaklaşık 5 dakika bekledikten sonra suyun altında tarayarak saçlarımı açıp yıkıyorum. Bu şekilde yaklaşık iki aydır kullanıyorum ve deneyimlerim şöyle; Saçlarım normalde çok birbirine dolanır, suyun altında kremle bile zor açılır ve çekiştirmekten saçlarım dökülür. Bu ürünle hiç zorlanmadan saçlarımı açabildim ve kullandığım süre boyunca bir iki tel dışında saçlarım dökülmedi. Bu özelliğine bayıldım diyebilirim :) Ama saçlarımın en alt tutamları kuruyunca  tel tel duruyor ve farklı saç bakım ürünleriyle yatıştırıyorum kendilerini :) Onun dışında çok az da olsa saçlarımı kuruttu. Saçlarıma parlaklık verdi mi diye baktığımda bariz bir parlaklık ya da canlılık görmedim.  Kokusunu ise ne sevdim ne sevmedim :/ kokusunun uzun süre kalmamasını sevdim diyebilirim :)

Firstly I mention my hair type :) My hair is long, wavy, unpainted and normal hair type. Well how I use this product is that after sampooing, I wring out my hair to remove excess water and I apply this product to my hair without touching root. I leave it on my hair for about 5 minutes then rinse and comb my hair. I have been using this product for about 2 months and my experiences is that; My hair has a tendency to get tangled easily and is usually hard to manage. Also my hair fall out when I comb out it. Since I have used this product, my hair doesn’t fall out except one-two hair strands and it keeps my hair tangle free. This makes me very happy :) But bottom strands of my hair look stringy when my hair dries out and I have to use hair conditioners. Moreover it leave my hair feeling dry little bit. When it comes to brightness, I have not noticed any brightness or liveliness. Its scent doesn’t bother me at all, but I like that its scent is not long lasting :)


Genel olarak baktığımda saçlarımı zahmetsizce açması, saçlarımı kabartmaması, uygun fiyatlı ve bol miktarlı oluşu benim sevdiğim özellikleri oldu. Ama şampuandan sonra tek başına benim için yeterli olmuyor. Saç bakım yağlarıyla kullandığımda daha iyi sonuç alabiliyorum.

Generally, I like this product because it keeps my hair tangle free, doesn't leave my hair frizzy at all and has affordable price comparing it is huge bottle. But after shampooing, it isn’t enough for me. When I use hair treatment oils, I get better result.

Gramı/Fiyatı: 500 mL’lik bu ürünü 9,50 TL’ye aldım.

İçindekiler/Ingredients: Aqua(Water),Cetyl Alcohol,Cocamide MEA, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Parfum (fragnance), Mica, Citric Acid, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Argania Spinosa (Argan) Kemel Oil, Panthenol,Tocopheryl Acetate, Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnemal, Limonene, CI 77891(Titanium dioxide).

Benim yorumlarım böyle :) Peki siz Watsons Treatment Wax serisinden memnun kaldınız mı yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın :)

Have you ever tried Watsons Treatment Wax range? I'm waiting for your comments. Byee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder