2 Haziran 2015 Salı

TheBalm Cindy-Lou Manizer İncelemesi / Review

Merhaba !

Yeni bir yazıyla daha beraberiz. Bugün sizlere TheBalm markasının Cindy Lou Manizer adındaki aydınlatıcı/allık/far olarak kullanılabilen ürününden bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi TheBalm’ın ‘Lou Manizer' serisinin en son üyesi Cindy Lou.

 Hello everyone! We are together again with a new post. I am going to tell you about TheBalm Cindy lou Manizer which can be used as a highlighter/blush/eyeshadow. As you know, Cindy Lou is the last member of TheBalm’s ‘Lou Manizer’ series.



Aslında çok fazla şampanya rengi highlighter kullanmadığımdan TheBalm’ın Balm Jovi isimli paletindeki aydınlatıcı bana yetiyordu. Cindy Lou ise pembe pembe bana göz kırpınca denemek isteyip aldım :)

Since I don’t use so much highlighter in champagne shade, the highlighter in TheBalm Balm Jovi palette is quite enough for me. But Cindy Lou winked to me with its pinkish shade so I wanted to use this product and I bought it :)


Cindy Lou kabında her ne kadar kirli pembe gibi gözükse de yanaklarıma uyguladığımda içinde çok ince pembe ışıltıları olan şeftali-pembe bir renge bürünüyor. Genelde Cindy Lou’yu pembe tonlarındaki mat allık sürdüğümde yanaklarımın hafif üstüne uygulayarak ya da tek başına allık niyetine kullanıyorum. Açık tenli olduğumdan allık olarak kullandığımda allık sürmüş gibi değil de yüzüme doğal bir pembelik gelmiş gibi duruyor. Hafif bir makyaj için allık olarak oldukça ideal. Highlighter olarak kullanıldığında ise bronz ve esmerlerde kendini gösterebilir ama beyaz tende bir şampanya rengi highlighter etkisi yarattığını söyleyemem.

Although Cindy Lou looks like dusty rose color in its pan, it looks peachy-pink with a fine pink shimmer when I apply it on my cheeks. In general, I apply it to the high points of my cheeks when I wear pink matte blush or I just wear it as a soft shimmery blush. Since I have fair skin, it gives my cheeks a natural light pinkish color. I think it is ideal for no makeup makeup look. In my opinion, as a highlighter, it suits on olive skinned or dark skinned people very well but it doesn’t give as much of a highlight as a champagne shade’s does for fair skinned people.


Yapı olarak kadifemsi, fırçaya kolayca alınabilen ve yüze kolayca dağılabilen toz yapıda bir ürün. Pigmentli olmasına rağmen fırçaya normalden fazla ürün alsanız da yanağınıza dağıtabiliyorsunuz abartı durmuyor :) 6-7 saatten sonra rengi solmaya başlasa da çantada taşımak için uygun bir ürün :) Bu arada yabancı bloggerlar Cindy Lou’yu sınırlı sayıda üretilen Mac Mineralize Skinfinish Stereo Rose isimli allığa uygun fiyatlı bir alternatif (dupe) olarak göstermişler haberiniz olsun :) Sizde soft pembe ışıltılı bir yanak ürünü arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim.

It has a powder texture which is velvety and blends easily. Although it is pigmented, if  you get too much product on your brush you can easily blend it thanks to its soft shade. Even if it fades away for about 6-7 hours, it worths to carry it in the bag :) By the way, it is told by some bloggers that it is a dupe for Limited Edition Mac Mineralized Skinfinish in Stereo Rose. If you are looking for a soft pink shimmer cheek product, I recommend it :)


Fiyatına bakarsak ben Gratisten %50 indirimle 25 TL’ya aldım indirimsiz sanırım 50 TL.

İçindekiler/Ingredients: Mica, Polymethylsilsesquioxane, Silica, Isoeicosane, Polyethylene, Boron Nitride, Polyisobutene, Ptfe, Synthetic Wax, Dimethicone, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Tin Oxide, Carmine (CI 75470).

Okuduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum. Siz daha önce Cindy Lou Manizer'i kullandınız mı? paylaşmak isterseniz yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın :)))

Thank you all guys for reading. Have you ever used Cindy Lou Manizer? I am waiting for your comments. Bye :)))


14 yorum:

  1. Mary Lou'dan daha çok seviyorum esmer biri olarak Cindy Lou'yu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmerlerde aydınlatıcı olarak daha bir güzel duruyor gerçekten :)

      Sil
  2. merhaba sitenizde GFC butonu göremedim eklerseniz izlemeye alabiliriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Yanlış bilmiyorsam GFC butonu var; sağ sıranın üçüncü başlığının altında (followers başlığı). Sanırım daha dikkat çeken bir yere koymalıydım :)

      Sil
    2. GFC butonu var ama biraz daha dikkat çeken bir yere koysanız daha iyi olur :) Ben takipteyim ♥

      Sil
    3. İlk fırsatta yerini değiştirmem şart oldu :) Uyarınız için teşekkürler :) Ben de takip ediyorum sizi ^_^

      Sil
    4. followersı görüyorum ama altında GFC butonu açılmıyor bende sayfa görüntülemede bir sorun var sanırım..

      Sil
    5. GFC butonunu sayfanın en altına taşıyıp followers başlığını kaldırdım ama dediğiniz gibi sayfa yüklenmiyor heralde. Bazen sorun yaşıyorum bende bu eklentiyle :(

      Sil
    6. neyse ara ara deneyeceğim bazen yapıyor böyle sonra düzeliyor..

      Sil
    7. Uğraşınız için teşekkürler :) Sabah sizin sayfanızı takibe aldım :)

      Sil
    8. şimdi baktım da benim de sayfamda gözükmüyor gfc herhalde yine saçma bir sorun oldu düzelir yakında sanırım..

      Sil
    9. Sabah sizin blogunuzdaki izle butonu sorunsuz çalışıyordu. Bilemedim niye böyle oldu.

      Sil
  3. Hala yok bende bu aydınlatıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Gratis indirimine denk gelirseniz tadından yenmez dedikleri türden :)

      Sil