15 Mayıs 2015 Cuma

Maybelline Eyestudio Color Tattoo 24hr Cream Gel Eyeshadow incelemesi

Herkese merhaba !

Havaların ısındığı ve yaz mevsiminin kapıda olduğu şu günlerde benim gibi göz makyajında far kullanmaktan vazgeçmek istemeyenler sıcağa karşı toz farlara göre daha dayanıklı olan krem farları tercih ediyor. Ben de bu yazımda tam adı Maybelline Eyestudio Color Tattoo 24hr Cream Gel Eyeshadow olan Maybelline'in krem far serisinden 4 rengi mercek altına aldım :)


Serinin inceleyeceğimiz renkleri:

05-Eternal Gold
65-Pink Gold
35-On and On Bronze
40-Permanent Taupe



Hemen birinci sıradaki 05-Eternal Gold ile başlayalım;

Eternal gold adı gibi altın sarısı bir renk. Oldukça sedefli bir yapıda. Kremimsi yapıda olmasına rağmen diğer üç renkteki kadar verim alamadığım bir renk oldu kendisi. Diğer üç rengin aksine fırçayla ya da elimle uygulasam da göz kapağımda yamalı bir görüntü oluşturuyor. Halbuki diğer renkler oldukça pürüzsüz duruyordu. Bende bu rengi sarı-bronz toz far süreceğim zaman far bazı olarak kullanıyorum zira tek başına kullanamadım :( 

Geçelim ikinci sıradaki rengimiz 65-Pink Gold'a

Pink Gold Yine sedefli yapıda sıcak bir pembe. Bendeki renklerin arasında bence en pigmentli ve kremimsi yapıda olanı bu. Tek başına rahatlıkla kullanabiliyorum. Siyah, kahve ve hatta çivit mavisi göz kalemleriyle de çok güzel bir makyaj elde ediyorum. Özellikle bahar-yaz için bu rengi öneririm :)

Üçüncü rengimiz 35-On and On Bronze

On and on bronze özellikle yaz için harika sedefli yapıda bir kahverengi. Bence yaz için edinilecek iki renkten biri. Tek başına krem far olarak kullanılacak kadar pigmentli ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. 

Dördüncü ve son rengimiz ise 40-Permanent Taupe

Permanent taupe Oldukça kıvamlı ve pigmentli mat bir gri. Sanırım çimento grisi desem doğru olur :) Mat olmasından dolayı Pink gold ve on and on bronze renklerine göre daha az kremimsi yapıda ama yine de kolay sürülüyor. Üstüne herhangi bir toz far sürmeden rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben bu rengi mercan-turuncu tonlarında rujla çok yakıştırıyorum. Acı kahve bir göz kalemiyle de mutlaka deneyin derim :) 


Son olarak :)

24 saate kadar kalıcılık: Bir şehirler arası otobüs yolculuğum sırasında 24 saat kalıcı mı değil mi test etme şansım oldu :) Makyajımı yaklaşık 24 saat sonra silmek istediğimde krem far sadece çizgilere dolmuş halde duruyordu. Göz kapağımın tamamında olmadığı için bu iddiaya doğru diyemeyeceğim ancak 10-12 saate kadar kalıcı olduğunu söyleyebilirim.

Pigmentasyon: Eternal gold rengi haricindekiler oldukça pigmentli, üstüne toz far uygulaması gerektirmeden tek başlarına kullanılabilirler. Rengi tek seferde veriyorlar.

Fiyat: Ben 17 TL civarına almıştım.

İçindekiler: Cyclopentasiloxane, Isododecane, Polypropylsilsesquioxane, Ceresin, Cyclohexasiloxane, Caprylyl Methicone, Synthetic fluorphlogopite, Alumina, Silica Dimethyl Silylate, Disteardimonium Hectorite, Cyclomethicone, Dimethicone Copolyol, Propylene carbonate, Candelilla cera, Caprylyl Glycol, Calcium Sodium Borosilicate, Calcium aluminum borosilicate, Silica, Polyethylene Terephthalate, Tin oxide, Acrylates Copolymer, Paraffin, Titanium Dioxide, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Ultramarines, CI 19140, CI 16035, Aluminum Powder, Ferric Ferrocyanide, Carmine, CI 42090, Bronze Powder, CI 77288, Chromium Hydroxide Green, Manganese Violet, Copper Powder, Bismuth Oxychloride, CI 77510.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Yorum ve önerilerinizi bırakırsanız çok sevinirim. Görüşmek üzere :)))

4 yorum:

  1. Ben genelde toz far kullandığım için jel farlara ihtiyaç duymadım. Ama bu övgülerinden sonra '"pink gold" u deneyip kullanabilirim. Bilgilerini paylaştığın için teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceleriniz için ben teşekkür ederim. Faydalı olabildiysem ne mutlu :) Pink gold gerçekten güzel tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Handy writingHave a good day!. How do you promote this blog?Formula 41 Extreme It seems to get a good ammount of traffic. Also, can you share where did you get the theme or layout of your site? I'm new to blogging and would like mine to look as good as yours. Thanks a lot. http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi! Thank you for your good thoughts. I have used simple template by blogger and gotten the gold patterns from http://www.welivedhappilyeverafter.com/ and edit them in photo editor the way I like. You can also look at http://www.bloggercandy.com/ for free blogger templates. Good luck :)

      Sil