21 Aralık 2014 Pazar

Cilt bakımı zamanı!!!

Yeniden merhaba!

Bugün günlerden pazar; kimi için alışveriş ve eğlence kimi için de evde temizlik günü. Ben de bugünü temizlik günü ilan edip kişisel bakımımı yaparken kullandığım ürünlerden bahsetmek istedim.

Öncelikle geçmişte yüzümdeki sivilceler için (şimdi yoklar yaşasın:)) ilaç tedavisi gördüğümden yüzümün kuru olduğunu söylemeliyim. Özellikle kış aylarında nemlendirmem şart. Hal böyleyken ben de hem içerisinde çok fazla kimyasal barındırmayan hem de cildimin temizliğini ve bakımını yapacak ürün arayışına girdim. Böylece birkaç ay önce Gratis'te satılan Marilou Bio ürünleriyle tanıştım.

  Bu markanın ürünlerinde vadettiklerine gelirsek ürünlerinin arka yüzünde yazanlar şöyle;
  • İçeriğindeki malzemeler organik tarım ürünlerinden elde edilmiştir.
  • Bileşenlerinin %99'u doğal içeriğe sahiptir.
  • Bileşenlerinin tamamı içerisinde %26'lık bir kısım ise biyolojik tarım yöntemleriyle elde edilmiştir.
  • Ürünün ekolojik ve biyolojik olduğu Ecocert Greenlife tarafından ECOCERT referansı temel alınmak suretiyle tasdik edilmiştir.
Ürünlerin genel özelliklerinden bahsettikten sonra şimdi gelin benim kullandığım ürünlere bir bakalım. 

İlk ürünüm Marilou Bio Yüz Scrub'ı


İçerisinde organik mine çiçeği ile susam ve shea yağları bulunuyor. Kremimsi yapıda içerisinde peeling partikülleri gibi minik parçacıklar var. Scrubın ingilizce karşılığının hakkını vererek bu minik parçacıklar yüzünüzden ölü deriyi kaldırıyor. Yüzünüzün gerçekten temizlendiğini hissediyorsunuz. Ürünün beğenmediğim özelliği ise kokusu oldu. Bana ilaç kokularını anımsattı ama buram buram bir koku değil. Yıkadığınızda koku kalmadığı için bu durum benim için çok önemli bir problem olmadı.

Gelelim ikinci ürünümüze Marilou Bio Arındırıcı Maske


Açıkça söylemeliyim ki bu markanın kullandığım ürünleri arasında en sevdiğim ürün bu oldu. İçerisinde mavi kantoron özleri ve buğday proteini var. Mavi kantoronun anti-aging özelliği olması bu ürünü sevmemde elbette etkili oldu :) Yüz scrubından sonra kullanılması tavsiye edilmiş. Ben hem scrubdan sonra hem de scrub kullanmadan denedim. Arada bariz bir fark göremedim açıkçası. Bu yüzden ben farklı zamanlarda kullanıyorum bu iki ürünü. Benim kullandığım maskeler yüzümü hep kurutuyordu. Bu ürün yüzümü kurutmadığı gibi yüzümde nemlendirilmiş bir his bırakması beni çok şaşırttı. Kokusu da hafif çiçeğimsi olunca bu ürün favori maskem oldu:)

Son ürünümüz Marilou Bio Argan Yağlı Gündüz Kremi


İçerisinde Argan ve jojoba yağları var. Ancak ürünü ilk kullanmaya başladığımdan beri bana acı badem kokusu geliyor. Bende mi bir tuhaflık var dedim ama kremimi kullanan kardeşlerimden de aynı tepkiyi aldım. Neyse yine de hoş bir kokusu var. Ürün iş görüyor mu derseniz cildi nemlendiriyor. Ürünün arka yüzüne makyaj bazı olarak kullanabilirsiniz yazılmış. Ben de tam olarak bu şekilde kullanıyorum ve bu şekilde çok memnunum. Makyaj bazı olarak kullandığımda yaptığım makyajlar yüzümde daha bir canlı ve ışıltılı duruyor.

Geldik yazımızın sonuna. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Hepinize çok teşekkür ederim. Yorumlarınız ve önerileriniz olursa bana yazarsanız çok sevinirim. 

Şimdilik hoşçakalın:)))

2 yorum:

  1. Ben de cok amacli kremini aldim.kokusu beklemis kizartma yagi gibi olunca bi bakayim dedim neler varmis icinde diye.aycicek yagi urunun temeli resmen.midem kalkti kullanamiyorum artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz ürünün içeriğine baktım. İçinde organik ayçiçeği yağı var. O ürünü kullanmadığım için bir şey diyemiyorum malesef. Ama mağazada testerını denemiş öyle bir koku almamıştım. Kullanan arkadaşlardan yorum beklemek daha sağlıklı olacaktır :)

      Sil